maandag 19 december 2016

Zomervakantie!



Hola a todos!!!

Deze blog zal er iets anders uitzien. Ik vertel aan de hand van foto's wat ik gedaan heb. Laat me weten welke manier je leuker vind!



Donderdag 1 december was mijn kleine zusje Francisca jarig. Aan het eind van de middag vierden we dit voor haar vriendinnetjes, vriendjes en familie. We gingen naar een speciale plek om dit te vieren. Alle meisjes werden omgetoverd tot prinsessen en alle jongens werden piraten. Aan het eind zongen we en aten we taart. Het was een geslaagd feestje!











In het weekend hadden we een kamp van AFS. Voor sommige was dit het laatste kamp, omdat hun in januari weg gaan. Mijn gastzusje ging ook mee, want zij is een vrijwilliger bij AFS. Flor en ik namen zelfgemaakte empanadas en chocotorta mee om te delen bij het middageten.





Deze foto spreekt voor zichzelf


Naar het park met vrienden van AFS (twee meisjes uit Duitsland en een jongen uit België). We dronken mate en hadden allemaal iets te eten meegenomen. Was echt heel erg gezellig!







Donderdag 8 december was Flor jarig!
Om dit te vieren hadden we merienda met haar vriendinnen.

De volgende dag vierden we haar verjaardag voor familie en vrienden. Voor de familie begon het feest om 21.00 en om 00.00 kwamen haar vrienden. Het feest eindigde uiteindelijk om half 5 's ochtends. 







In het weekend had ik dan mijn dansvoorstelling!! Dat was echt heel erg gaaf om mee te maken! Ik moest in totaal drie keer dansen. Zaterdag om 21.00 en zondag om 18.00 en om 21.00. Echt heel erg jammer dat het zo snel voorbij was, ik zou heel graag nog een keer willen. 






Woensdag ging ik met twee meiden uit Duitsland naar het centrum. We gingen naar meerdere parken die erg mooi waren! Toen we in een park zaten zagen we ineens een grote schildpad en een baby schildpad. Ook zwom er een kei grote vis. Toen realiseerden we ons toch wel even dat we niet in Europa zijn, haha.




De foto van deze kleine kerk in Alta Gracia vond ik gewoon mooi om te plaatsen. 

Het is hier nu heel erg warm. Elke dag is het zo rond de 30 graden.

Tot de volgende keer,
Chau xx

4 opmerkingen:

  1. Heeei Soofje,
    Super leuk zo met die foto's. Het ziet er zoals altijd weer super leuk uit en de foto's zijn prachtig.

    See ya soon 😘
    Xxxxxx samm

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om zo te lezen sophie met de foto's erbij!! Ziet er gezellig uit daar...liefs van ons en een dikke knuffel van Laura en Sven

    BeantwoordenVerwijderen